17 Шілде 2024
Тәрбие жұмыстарының жоспарлары

2022-2023 оқу жылындағы тәрбие жұмысының жылдық жұмыс жоспары

«Алматы облысы білім басқармасының Балқаш ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің Ы.Алтынсарин атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен » мемлекеттік коммуналдық мекемесі

2022 – 2023 оқу жылындағы тәрбие жұмысының жылдық жұмыс жоспары

«Алматы облысы білім басқармасының Балқаш ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «Ы.Алтынсарин атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен» мемлекеттік коммуналдық мекемесі

(білім беру ұйымының атауы)

Бекітемін
 Мектеп директоры____________ 

Н.А.Бірлікбаева
 20__ж "___" ____________

2022 - 2023 оқу жылының 

ТӘРБИЕ ЖҰМЫСЫНЫҢ ЖЫЛДЫҚ ЖОСПАР

Тәрбие жұмысының орынбасары С.Е.Семкулова
(тегі, аты, әкесінің аты )

«Рухани жаңғыру» бағдарламасын іске асыру жағдайындағы тәрбиенің тұжырымдамалық негіздерін қабылдау туралы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2019 жылғы 15 сәуірдегі № 145 бұйрығын және Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 16.09. 2021 жылғы № 472 бұйрығын негізге ала отырып құрылған

Педагогикалық кеңесте қаралды

Хаттама №-------------- 

20--- жылдың-------тамыз

Мектептегі тәрбие жұмысының мақсаты: 

Оқушыны тұлға ретінде қалыптастыру, лайықты, өзіне сенімді, оның өмірі мен іс-әрекетіне жауапкершілікпен қарау. Мектептегі тәрбие жұмысының міндеттері: - өзіне және айналасындағыларға деген оң көзқарастың қалыптасуы мен дамуына ықпал ету, өзін-өзі тану және иеліктен кету сезімдерін жеңу, мазасыздық пен агрессияны жою, оқуға және өз денсаулығына деген жағымды қатынасты қалыптастыруға ықпал ету; - оқудың жағымды мотивациясы мен оқу қызметінің оң динамикасын құру арқылы танымдық қызығушылықтардың дамуын қамтамасыз ету; - әр оқушыға әлеуметтік-психологиялық қорғаныс беру; - психологиялық тұрғыдан қолайлы орта құру; - жетістікке жағдай жасау;

I. Тәрбиені нормативтік құқықтық қамтамасыз ету
Негізі
  • «Бала құқығы туралы» БҰҰ Конвенциясы https://adilet.zan.kz/kaz/search/docs/;
  • Қазақстан Республикасының Конституциясыhttps://adilet.zan.kz/kaz/docs/S1100000002;
  • «Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы» ҚР Кодексі 2011 жылғы 26 желтоқсандағы №518-IVhttps://adilet.zan.kz/kaz/docs/K1100000518;
  • 2030 жылға дейінгі ҚР отбасылық және гендерлік саясат тұжырымдамасыhttps://adilet.zan.kz/kaz/search/docs/fulltext;
  • «Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы» ҚР Заңы 2002 жылғы 8 тамыздағы № 345https://adilet.zan.kz/kaz/search/docs/dt;
  • «Тұрмыстық зорлық-зомбылық профилактикасы туралы» ҚР Заңы 2009 жылғы 4 желтоқсандағы № 214-IVhttps://adilet.zan.kz/kaz/search/docs/dt;
  • «Балаларды денсаулығы мен дамуына зардабын тигізетін ақпараттан қорғау туралы» ҚР Заңы 2018 жылғы 02 шілдедегі №169-VIhttps://adilet.zan.kz/kaz/search/docs/dt;
  • «Білім туралы» ҚР Заңы 2007 жылғы 27 шілдедегі №319https://adilet.zan.kz/kaz/docs/Z070000319
  • Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2019 жылғы 27 желтоқсандағы №988 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2020-2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасыhttps://adilet.zan.kz/kaz/search/docs/dt;
  • Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2019 жылғы 15 сәуірдегі №145 бұйрығымен бекітілген «Рухани жаңғыру» бағдарламасын іске асыру жағдайындағы тәрбиенің тұжырымдамалық негіздеріhttps://nao.kz/
  • Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 1 қазандағы № 525 бұйрығымен бекітілген Қазақстан Республикасында өлкетануды дамытудың тұжырымдамалық негіздеріhttps://nao.kz/.
ІІ. Ғылыми-әдістемелік және ақпараттық қамтамасыз ету
Негізі Ғылыми-әдістемелік қамтамасыз ету – тәрбие жұмысын ұйымдастыру бойынша оқу әдістемелік құралдар мен ұсыныстар дайындау.Тәрбие жұмысын ұйымдастыру бойынша озық тәжірибелерді, креативті ойлар мен авторлық бағдарламаларды зерттеу, талдау және енгізу.Оқу-әдістемелік құралдарын қолдану.Этнопедагогика және психология, қазақ халқының игілігін зерттеу бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу.Жыл сайын оқуға ұсынылатын әдебиеттер тізбесіне тәрбиелік және дамытушы сипаттағы оқу әдебиеті кітаптары
ІII. Іске асыру тетіктері: тәрбиенің басым бағыттары бойынша іс-шаралар
Үйымдастыру шаралары және талдау-диагностикалау
Тәрбие жұмысының атауы Аяқтау нысаны Жауаптылар Орындау мерзімі
1 Сынып жетекшілердің тәрбие жұмысының жоспарын құру,бекіту Жоспар Мектеп әкімшілігі , тәрбие жұмысы жөнендегі директор орынбасары, сынып жетекшілер Тамыз– қыркүйек
2 Құқықбұзушылықтың алдын алу кеңесінін жоспарын құру,бекіту Бұйрық,хаттама
3 Білім алушылардың мектептен тыс бос уақытың анықтау Анықтама
4 Тіркеудегі оқушыларға тілімгер бекіту Бұйрық
5 Діни тәлім-тәрбие алатын оқушылар туралы мәлімет жинактау Кесте
6 2021-2022 о.ж. бойынша мектеп түлектерінің оқу орындарына орналусуын қадағалап, оқуға түскендігі туралы анықтамаларың жинақтау Анықтама
7 Ата-аналармен комитетінің жоспарын құру,бекіту Хаттама
8 Көп балалы, аз қамтылған, қамқорлықтағы,күн көрісі төмен,жетім,жартылай жетім отбасы балаларымен жұмысМектептің әлеуметтік картасын құру Хаттама Әлеуметтік педагог, сынып жетекшілер Жыл бойы
9 Оқушылардың сабаққа келуін қадағалау Сабаққа қатысу журналы Педагог–ұйымдастырушы, сынып жетекшілер Жыл бойы
10 Қамқоршылық кеңесімен жоспарын құру, қамқоршылық кеңесінің мүшелерімен бірлесіп жұмыс жасау Хаттама Әлеуметтік педагог, сынып жетекшілер Жоспар бойынша
Пайдалы ақпараттық ресурстар